Gebruik dit formulier enkel om een garantie-aanvraag in te dienen. Gelieve het formulier zo nauwkeurig en volledig mogelijk in te vullen. Onjuiste of ontbrekende informatie kan de verwerking van je garantie-aanvraag vertragen. Voor elk toestel waarvoor je een garantie-aanvraag wenst in te dienen moet een formulier ingevuld worden.
Je retourverzendadres
Geef hieronder het gewenste adres op naar waar we je toestel mogen terugsturen. Als je geen verzendinstructies doorgeeft, verzenden we je toestel naar het laatst bekende adres dat we in ons systeem hebben.
Garantiebepalingen/-voorwaarden
De technische dienst zal het toestel testen volgens de beschrijving van het probleem in dit formulier. Na de evaluatie van de technische dienst wordt de garantie-status bepaald. Als de beschrijving van het probleem hetzelfde is als vermeld in dit formulier, wordt het toestel (onder garantie) kosteloos gerepareerd / vervangen en teruggestuurd naar de klant. Als de beschrijving van het probleem afwijkt van het probleem dat op dit formulier staat, of beschadigd is door levering, nemen we contact op met de klant. Als het toestel geen identificeerbaar probleem heeft of je wenst je toestel buiten garantie niet te laten repareren, behouden we ons het recht voor om onderzoekskosten van 39,95 euro in rekening te brengen. Reparaties/vervangingen onder garantie verlengen de oorspronkelijke garantieperiode niet.
Bij schade die veroorzaakt is als gevolg van val-, stoot- of vochtschade, kan het zijn dat de reparatiekosten van een ander defect niet meer onder de garantie valt. De garantie vervalt ook bij toepassing van illegale software zonder het merk van de fabrikant.
Let op: Laat je je toestel repareren of onderdelen vervangen bij een externe partij? Ook dan vervalt de garantie.
Onderstaande punten vallen buiten de garantie:
- Mankementen na de garantieperiode
- Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik door gebruiker (gebroken/gescheurde onderdelen en/of vochtschade)
- Gebroken simkaartlezer
- Alle knoppen op het toestel (home-, volume- en powerbuttons)
- Gebroken cameralens
- Beschadigde of vieze laadconnector
- Loszittende onderdelen (hoofdtelefoon aansluiting)
Zorg ervoor dat je je toestel zorgvuldig verpakt. We zijn niet verantwoordelijk voor een beschadigd of verloren toestel als gevolg van verzending. Elke beschadiging of daaropvolgende storing van het toestel in verband met een ongeschikte verpakking zal resulteren in extra kosten voor de reparatie/vervanging van het toestel.